اگر بعدها هم به یاد بیاورم، ممکن است به یاد نیاورم این همانی بوده که از یاد برده بودمش!

هفته‌ی پیش خوابی دیدم که گویا خیلی دوستش داشتم. از آن‌ها که وسط روز بی‌هوا با دیدن تصویری یا شنیدن صدایی، بخش‌هایی‌شان یادت می‌آید و بعد کلیتی از آن در ذهنت نقش می‌بندد و خیالت راحت است که به خاطرش آورده‌ای. ولی فرصت نبود بنویسمش و در نهایت فلان و بهمان، می‌بینم که از یاد برده‌امش

احساس می‌کنم خواب‌فوت‌کن سلطنتی یا همان غول بزرگ مهربان اشتباهی خوابی را در گوشم فوت کرده بود و بعد از آنکه یادش آمد، آن را از حافظه‌ام پس گرفت!

The BFG | Disney Movies

شاید الآن خواب قشنگم در بطری‌ای شیشه‌ای آرمیده تا در گوش دیگری فوت شود؛ شاید هم غ‌ب‌م بدوبدو رفته و آن را در گوش شخص دیگری فوت کرده باشد!

نمی‌دانم اگر برایش نوشکنجبین بگذارم گوشه‌ی اتاق خوشش می‌آید و خوابم را پس می‌آورد یا نه.

نظرات 2 + ارسال نظر
پرکلاغی شنبه 7 تیر 1399 ساعت 08:46

خواب‌فوت‌کن سلطنتی :))
آخ آخ منم دیروز خواب خیلی خوبی دیدم،‌همه‌اش هم یادمه، اینقدر خوب بود که وقتی از خواب بیدار شدم حالم خوب بود و خیلی سرحال و خوش‌اخلاق بودم. ولی خوب همه‌اش با خودم می‌گم این فقط یه خواب بود. چرا اینقدر جدی می‌گیریش :(

نمیدونم چرا احساس خوب خوابای خوب اینقدر قوی و خاصن. اصلاً نمیشه با کلمه درموردشون حرف زد هیچی درست و کامل بیانشون نمیکنه.
تو واقعیت که پیش بیان، اینجور سرخوشی نمیدن به آدم.

رویا جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 11:24 http://Chiksay.blogsky.com

کیک کشمشی و بال پری هم جواب داده در مواقعی

به احتمال زیاد! ممنون، باید امتحان کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد