داشتم تفاوت‌های بین دو ترجمه را توضیح می‌دادم!

خوابی که تویش بیداری چند ساعت بعدت را تجربه کنی خواب نیست؛ نه خستگی را درمی‌کند،‌نه انرژی اضافه برایت به ارمغان می‌آورد و نه آرامش می‌بخشد. همان بهتر که بیدار شوی، سینه‌خیز هم شده، کارت را انجام دهی و بعدش استراحتکی بکنی.

* گرفتار نفرین دیوون و خاله‌اش

ـ اما اراده بر این کارْ شجاعت لازم را به من داد که سراغ بعدی هم بروم (اکوها).

نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی شنبه 7 تیر 1399 ساعت 08:43

آخ آخ فکر کنم تجربه‌اش کردم. البته من اغلب یهو باتری‌ام تموم می‌شه، دیگه نمی‌فهمم بعدش چی می‌شه تا یکی دو ساعت بعد که از خواب پا می‌شم.

وای اون تموم شدن باتری......... من ممکنه بیدار هم باشم ولی واقعاً هیچ انگیزه و توجیه و توانی برای ادامه نیست دیگه. نمیفهمم چجوری! کاش لااقل میشد بخوابم مون موقع!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد