از دوبلین به برلین [1]

خدا را شکر که فقط یک فصل کوتاه بود و تمام شد و نباید نگران این باشم که بقیه‌اش کی می‌آید و بالاخره چه می‌شود و...

اما دلم پیش دوتا قهرمان گوگولی سریال ماند! حالا باز کساندرا عاقبت‌به‌خیر شد انگار ولی رابرت چه؟ چه بود و چه شد!

1. لکسی چه؟ چطور نام مستعار «لکسی» لو رفت؟ شاید فقط شیطنت آن دختر جوان وحشی‌صفت بود!

2. ماجرای دوستان آدام چه؟ لابد گرگ خوردشان! استخوان‌هاشان چه؟

دانلود سریال Dublin Murders 2019 قتل های دوبلین با دوبله فارسی 2 ...

باز من «خوشکل» پیدا کردم!

سریال قتل های دوبلین

[1]. «برلین»؛ اشتباه من درمورد نام سریال.

یادداشت مربوط به 6 خرداد 99

نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 04:41

چه بامزه اسم‌ سریال رو اشتباه خوندی منم گاهی از این اشتباهات می‌کنم.

پوستر سریال چه باحاله.

سریالایی که یه فصل هستند از همه بهترن

آره تکلیف آدم روشن میشه دیگه. منتظر نمی‌مونیم سال دیگه و ...
منم پوسترش رو دوست دارم.
فکر کنم چون یه پوشه بالاترش بود با اسم برلین، اینو انگار می‌گفتم دوبلین ولی دنبال برلین می‌گشتم! یه جور قاتی‌بازی هم‌زمان‌شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد