ژاپنی درون

قشنننگ می‌شد از ننشستن من پشت میز کار و هی‌بلندشدنم در میانه‌ی کار و مومورشدن پاهایم هنگام نشستن روی صندلی برق تولید کرد و خلقی را رستگار!

از یک حدی که می‌گذرد، انگار فنرهای نامرئی توی پاهایم به‌شدت فشرده می‌شوند و دیردیرشان می‌شود رها شوند و این است که یکهو از جایم می‌پرم!

باید ریلکس‌کردن روی صندلی را هم یاد بگیرم و تمرین کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی شنبه 7 تیر 1399 ساعت 09:00

هنوزم مورمور می‌شی؟ دلیلش رو متوجه شدی؟ من یه مدت دستام مورمور می‌شد ولی خب زودی خوب شد.
متاسفانه منم موقع نشستن تازگی‌ها آخرین مهره‌ی ستون فقراتم که روش آدم می‌شینه،‌ درد بدی می‌گیره. گاهی درازکش می‌شم توی تخت و فیلم می‌بینم یا کتاب الکترونیک می‌خونم.

نه، خیلی کمتر و گاهی نه دیگه! دلیل اصلیش معمولاً یا هیجان زیاده یا مسئله‌ی هورمونهای بدجنس!
مورمورش با مورمور دست فرق داره. من دستام تازگی کمی مورمور میشه اون مدلی که گفتی. بعضی وقتا مال ویتامین و مواد معدنیه، اگر ادامه‌دار باشه. ولی واسه من، اگر ممتد نباشه، مال به یه حالت گذاشتن دستها به مدت طولانی (مث پشت میز و کامپیوتر و...) یا اتفاقی روش خوابیده باشم و ...
اون قضیه‌ی مهره رو جدی بگیر. تازه اولشه میشه کاریش کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد