بونگاری_ بوهایی که دوست دارم

کرم Aven

صابون هلوی سیو

صابون مایع بنفش گلرنگ

این کرم شب فرانسوی که چند وقت پیش گرفتم و اسمش یادم نیست

ادکلن Shahi  سبز

اسپری رمی مارکیز خاکستری

توتون کپتان بلک


و اما اگر کنار پاتیل معجون عشق در حال جاافتادن باشم، بویی را از آن استشمام میکنم که نمیتوان گفت!

نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 14:38

هیچ کدوم از بوها رو امتحان نکردم، فقط شک دارم شاید صابون هلوی سیو بوش به مشامم خورده باشه.

اون اسپری رمی مارکیز قرمز رنگش رو دخترخاله‌ام داشت. خیلی بوش بد بود :))) ولی حتی اون بوی بد هم برام خاطره‌انگیزه.

فک کنم قرمزش تنده منم یادمه نتونستم تحملش کنم. ولی عاشق خاکستریشم
سیو تا چند سال پیش خیلی بوش بهتر بود. الان چندسالیه به نظرم میاد بوش مصنوعی شده و به خوبی اوایل دهه ۸۰ نیس. ولی اون ته مه ها هنوز خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد