معلومه دارم آن شرلی سالیوان اینا رو می بینم؟

همین که ماریلا کاتبرت دوره آزمایشی واسه آن میذاره، از بین اووون همه آدم، زاااارپ باید ریچل لیند سربرسه تا آن امتحان بشه!

قیافه ماریلا موقع اولین رویارویی های آن و ریچل (و البته دعواهای آن با گیلبرت بلاید) و واکنش های ماریلا منو یاد مک گونگال میندازه که تو کتاب ۵، بعد از دهن به دهن گذاشتن هری با آمبریج، بهش گفت: بیا بیسکوئیت بخور. منتها ماریلا شخصیت کنترلگر و در عین حال منصفی داره.

پاتریشیا همیلتون بههههترین و دوست داشتنی ترین ریچل لیند دنیاس. قیافه ش منو یاد آلن ریکمن میندازه.

نظرات 2 + ارسال نظر
لایرا یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 21:38

اووووه مال جدیدستتتتتت؟؟شبیه کتابشه؟!
باید برم لینکشو پیدا کنم چون گوشیمو ریست کردم تمام هیستوریم پاک شدن!!
وااااعاااااایی ... !!

از جهاتی شبیه کتابشه ولی یه جزئیات خوبی داره که تو کتاب نیست. از تغییراتش خوشم اومده تا حالا. هنوز فصل دومش نیومده. اسم کامل سریالش اینه:
Anne with A
اسمشو بزنی لینک دانلود پیدا می کنی. نتونستی بگو تو تلگرام برات بفرستم ص شو
ولی اینی که داشتم می دیدم همون قدیمیه بود که مگان بازی می کرد

لایرا یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 01:12

آخ دقیییییقن
تشبیه ماریلا و مک گوناگال قشنگترین اتفاق دنیاست!!!
همش دلم میخواست به تشبیه درست و به جا پیدا کنم.
امممم،جز مگان فالوز کسیو نمیشناسم از بازیگرا!!لازم شد حتی شده یه نیم نگاهی بندازم.

این سریال جدیده که چند ماه پیش بهت گفتم از آن شرلی هم هنرپیشه ش بامزه و دوست داشتنیه. مخصوصاً با جزئیاتی که به شخصیتش و خود سریال اضافه کردن.
تیتراژشو هم خیلی دوست دارم.
مگان که پییییییییییر شد طفلک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد