از شوخی‌های بامزه‌ی ابر و باد و رفقاشان

مرض دارید یک وقت‌هایی فیلم بامزه با هنرپیشه‌های جذاب پخش می‌کنید که من قصد شیرجه‌زدن در کار و زندگی‌ام را دارم؟ مرض دارید؟

راه‌حل: پیدایش کردم برای دانلود

ضدحال: وقت دیدنش همین ساعت از همین روز بود، من می‌دانم!

Destination Wedding | Forum Cinemas

کیانو ریوز خل‌بازی درمی‌آورد و وینونا رایدر، چقدر هرچه می‌گذرد خوشکل‌تر می‌شود!

یک بهشت‌ـ برـاوـ حلالی پیدا شود به این مرد بگوید: ریشت را بزن، موهات را هم از توی صورتت جمع کن!


دانلود فیلم Destination Wedding 2018 - ❶دارک مووی سایت دانلود ...

چرا دوست  داری شبیه لوزی‌ای باشی که دچار یأس‌فلسفی شده، ولی همچنان به کار برای هالیوود ادامه می‌دهی؟ لااقل پاشو برو برای کمپانی دیگری کار کن که کسی امکان و اجازه‌ی اخلاقی انتقاد از ظاهرت را، در این حد هم،‌ نداشته باشد! نظم کائنات را بر هم نزن، بودای کوچک!


نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی شنبه 7 تیر 1399 ساعت 09:33

من یادمه دیدمش و خیلی دوستش نداشتم. یعنی برام خیلی بار کمدی و اینا نداشت، با این که اونی که معرفیش کرده بود گفته بود کمدیه و اینا. فقط اون صحنه‌ی توی علفزار :)) لااله‌الاالله :))))))
آخرین فیلمی که از کیانو دیدم توی قرنطینه بود و مال قدیماش که موهاش کوتاه بود. با ساندرا بولاک بازی کرده بود. بدک نبود. از دوران دبیرستان می‌خواستم اون فیلم رو ببینم. بالاخره به آرزوم رسیدم.

هنوزم ندیدمش ها!
لااله الاالله!
نکنه سرعت رو میگی، اتوبوسه! فکر کنم اولین فیلمی بود که ازش دیدم. تو خونواده‌ی مامانم از زن و مرد عاشقش شده بودن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد