اژدهانویسی

اواسط هفتة پیش:

ــ وااااااااای ییی .. چقدر دلم می‌خواهد خیاطی کنم! الآن که خیالم راحت شده چرخ خیاطی‌م چیزیش نیست و باز هم می‌شود از آن استفاده کرد انگار تازه قدرش را دانسته‌ام و دلم هم برایش تنگ شده.

اژدها، با عینک روی دماغش: کرمو! کرمو! کرمو!

ــ خب چرا؟ حداقل آن مانتو سبزه را که از دوسال پیش گوشة‌کمد افتاده تمامش کنم!

ــ برو بشین کارهای ضروری‌ات را تمام کن؛ بعدش خیاطی! کرمووو!


امروز:

مانتو سبزه را دوختم و دیروز هم افتتاحش کردم؛ طی لمباندن یک وعده غذای باحال و بعدش هم حدود 3 کیلومتر پیاده‌روی پر از خنده در خیابان‌های رؤیایی با ردیف درختان چنار و برگ‌های پاییزی و اندکی مه و بازیگوشی با توتوله خان و خرید از آن شیرینی‌فروشی‌ای که خودش و محصولاتش و محلش، در آن ساعت از شبانه‌روز، انگار از گوشة هاگزمید آنجا ظاهر شده بودند تا جادوگرهای سرگردان در دنیای ماگلی خیلی احساس غربت نکنند ... به‌علاوه، کلاه قرمز-مشکی‌ام را هم بافتم و پایین شلوار قدیمی را هم اندازه کردم و چندتا تکة نیمه‌کارة دیگر را هم گذاشته‌ام جلو دست تا خدمتشان برسم. از کارم هم عقب نیستم.

اژدها: آفرین! آفرین! چه کرموی خوب فعال مفیدی!

Image result for funny dragon

نظرات 2 + ارسال نظر
لایرا یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 23:01

آه،چقد انرژی مثبت و گرما ساطع شد از این پست.
شما الگوی نظم و فعالیتین تو زندگی من،باشد که عبرت گیرم .

وای امیدوارم خیلی از من الگوبرداری نکنی چون من از خدایان بی نظمی و مخلفاتشم! تازه بابت این نظمی که گاااهی به خرج میدم انجمن خدایان دارن هی جلسه میذارن منو طرد کنن آوارة کوه و بیابون میشم
ولی متوجه شدم منظورت چیه. منم خیلی پیش اومده از یه نوشته یا حرفی کلی انرژی گرفتم و واسه خودم الگوسازی کردم و نتیجه‌ش هم خوب بوده. در صورتی که ممکن بوده خود اون طرف انقد مثبت نبوده باشه. من معتقدم امواج خوب کار خودشون رو می کنن

پرکلاغی شنبه 26 آبان 1397 ساعت 13:42

کرموی خوب فعال مفید :)))
از خوندن گردش کردن‌ات و کارهایی که به اتمام رسوندی ذوق زده شدم و انرژی گرفتم.


ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد