تابستانی که گند نشد

چند روز پیش، به‌دلیلی واهی، حساب کاربری گودریدز جان جانانم را کلاً پاک کردم.

بله، و از امروز، سعی دارم طبق سالنامه‌هایی که دارم، یادداشت‌هایم از کتاب‌ها و آنچه از سال‌های دور در خاطرم مانده دوباره، در حسابی جدید، وارد گودریدز کنم.

با سال 1393 شروع کردم و ورنون لیتل حدود یک‌ساعت از وقتم را گرفت!

نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 23:36

احسنت و آفرین بهت که کتاب‌هایی که خوندی رو توی یه سررسید نوشتی.
من سال‌ها پیش یه دفترچه کوچولو مخصوص همین کار داشتم. با ورود به دنیای کنکور بعد از مدتی به فراموشی سپرده شد :((

هه مرسی
یه موقعی خیلی برام مهم بود تاریخ شروع و اتمامشون و جمله‌هایی رو که دوست دارم ازشون بنویسم جایی. برای همین تو سررسیدام نوشتم. الآنم تو گودریدز می‌نویسم. از وقتی این 2-3 ساله گودریدز داشتم، دیگه روال سررسیدنویسی پریده! ولی همیشه دوست داشتم دوباره رو کاغذ ثبتشون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد