خانه‌ای برای فردا

Image result for house of tomorrow

برای سیب‌خوردن بعدازظهر، تصمیم گرفتم 10 دقیقه فیلم هم نگاه کنم. خیلی اتفاقی، [فیلمی از ایسا باترفیلد] را انتخاب کردم؛ و طبق معمول، دیگر دست خودم نبود، داشتم در آن غرق می‌شدم!

ایسا انگار توانایی خیلی خوبی برای بازی‌کردن در نقش انسان‌های استریلیزه و ایزوله‌شده را دارد. در این فیلم هم، چنین شخصیتی را بازی می‌کند؛ بچه‌یتیمی که با سرپرستی شخص دیگری، مثل راهنما، در فضایی متفاوت بزرگ شده و قرار است وارد دنیای معمولی بشود. اینجا صبح‌به‌صبح، لیوانی آب اسفناج می‌نوشد و انگار قرار بوده درون و بیرونش کاملاً پاک و ناب بماند!

Image result for house of tomorrow

نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 18:15

روزانه مرتب سیب می‌خوری؟ به‌به چه منظم، چه مرتب :)
فیلمه اسمش چیه؟ فکر کنم درست متوجه نشدم

نه متأسفانه هرروز نه! ولی دم دستم باشه آره سعی می کنم بخورم
اسم فیلمه اسم همین پُسته: house of tomorrow

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد