دیدنی‌ها

وییییییییییییییییععع ... عجب فیلمی!

اینکه ساخت اسپانیا و با بازی پنه‌لوپه و خاویر است برایم جذاب‌ترش می‌کند. منتها باید حجم کمترش را پیدا کنم برای دانلود. به‌شدت کنجکاوم ببینمش.

چند دقیقه بعد:

پیدا شد، پیدا شد!

اینجا شبیه مسعود رایگان شده

ـ کتابی را می‌خوانم که مربیْ جان امانت داد و امیدوارم به‌موقع تمام شود.


ـ Your name تمام شد و بعدش هم  Whisper of the heart  را دیدم. بین این 4 انیمه (؟/  انیمیشن؟) از Your name و Marnie بیشتر از همه خوشم آمد.

پایان زمزمة قلب خیلی خوب بود و همچنین، آن اشاره‌ها به نماد زمرد (جوهر)‌ بعدش هم خواب شیزوکو که به دوراهی رسید و دنبال جواهر واقعی می‌گشت.

Image result for whisper of the hearts

نظرات 2 + ارسال نظر
لایرا یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 12:31

پسره موهاش سرمه ای بود و ویالون می زد.:))))
احساس میکنم اون دختره اگه واقعی می بود،مطمئنن می تونست من باشه.^^
در عجبم چرا زودتر دنبالشون نرفته بودم،ولی همچنان بین کارای میازاکی مونونوکه رو بیشتر دوست دارم،البته شاید از بچگی تو ذهنم حک شده هم بی تاثیر نباشه.

خیلی دوستشون داشتم. هم پسره هم دوتا دخترا
اونم باید ببینم!

پرکلاغی پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 23:05

چه جالب، دیشب اتفاقا فیلمی دیدم که هم پنه‌لوپه توش بود هم این آقا. اسمش این بود:
Vicy, Christina, Barcelona

ئه آره اونو چند سال پیش دیدم. از منظره هاش خیلی خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد