چندبار باید ازنو متولد بشم؟

غیر از ادبیات غیرایرانی _و مخصوصاً اون هایی که خیلی دوستشون دارم_ کتابایی هم هستن که خیلی وقته آرزوی باحوصله خوندن و شخم زدنشون رو دارم. بعضیاشونو تورق کردم؛ بعضیا نصفه، یک سوم، .. خونده شده؛ و بعضیا رو هم خوندم اما دلم می خواد دوباره بخونم.

کتابایی که دوست دارم حتماً کامل کاملش رو بخونم، اونم بهترین تصحیحشون رو:

شاهنامه، تاریخ طبری، تفسیر طبری، تفسیر ابوبکر عتیق نیشابوری، تذکره الاولیا، تاریخ بیهقی، سمک عیار، سندبادنامه، هزارویکشب، منطق الطیر، بقیۀ منظومه های عطار، پنج گنج نظامی، کشف الاسرار میبدی، نامه های عین القضات، آثار سهروردی، شرح شطحیات روزبهان، ...

کتابایی که دلم می خواد دوباره بخونم:

کلیله و دمنه، گلستان و بوستان، مثنوی، تمهیدات عین القضات، شرح مثنوی استاد فروزانفر، ...

* هیچ وقت فکر نکردم اگر جادوی قلب جوهری برای این کتابا کار کنه چه اتفاقی پیش میاد. بین اینا، فقط هزارویکشب شبیه کتابای امروزی میشه ماجراش. بقیه باید جور دیگه ای باشن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد