کوین جان؟! کتک می خواهی؟

کوین سالیوان هرچه در ساخت قصه های جزیره و امیلی در نیومون سلیقه به خرج داده، گند زده به این داستان آن شرلی. سریالش نقطۀ مثبت خیلی دارد، اولش انتخاب مگان فالوز عزیزدل در نقش آن و به همان اندازه، محیط پرنس ادوارد.

ولی من هرچه نگاه می کنم، می بینم یک چیزهایی مسخره است، بیخود است. همان لباس آبی آستین پفی آن! چقدر بی قواره و زشت درست شده! به آستین هاش کاری ندارم ولی خیلی بی تناسب است! نه که همه آن طور بپوشند ها. آن عاشق آستین پفی و لباس های شیک است. ولی مگر دایانا و بقیه لباس های شیک نمی پوشند؟ آستین دایانا هم پفی است. حالا دختر پولدار است و جنس و رنگ لباس هاش همیشه عالی، حرف دیگری است. ولی می شد لباس های آن، درنهایت سادگی و ارزانی حتی، قشنگ تر باشد. باز صدرحمت به هنر دست ماریلا!

   بعد هم، شانس را ببین! چندین سال می گذرد و در هزارۀ جدید، سالیوان دوباره هوس می کند پرنس ادوارد خوشکلش را به رخ بکشد. دایانا و حتی مرحوم جاناتان کرامبی (گیلبرت) آن قدر پیر و افتاده نشده اند که مگان! دخترم، چه بر سرت آمده؟ اینجا روی صحبتم با سالیوان و دارودسته اش است: شماها گریم بلد نیستید؟ نمی توانستید کاری بکنید که آن همسن گیل و دایانا به نظر برسد؟ وای خدا! با آن مدل موها!

یعنی چه مرگتان شده بود؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد