نه، من خانه‌ای ندارم.
سقفی نمانده است.
دیوار و سقف خانهٔ من
همین‌هاست که می‌نویسم،
همین طرز نوشتن از راست به چپ است،
در این انحنای نون است که می‌نشینم،
سپر من از همهٔ بلایا سرکش ک یا گ است.

هوشنگ گلشیری


April 28, 2014 ·

عجب خنگولیه!
خب وقتی میگه میل کن، نخوردی هم یه نگاه بهش بنداز. شاید یه حلقه توش گذاشته باشه
عهع

(اِما)


April 28, 2014 ·

ئه من چندتا اپیزود قبلی یادم رفت کمال تعجب خودمو در این مورد بیان کنم:
من اشتباه فهمیدم؟
مولان ؟
اورورا؟
آره؟
نه بابا!



April 28, 2014 ·

من حالم خوبه
دارم به رجینا و رامپل فکر می کنم


April 28, 2014 ·

همین الان یه طرح تو ذهنم اومد برای دیزاین یه لباس تووپ واسه لیدی گاگا
تو فکرم با کودوم برند معروف تو این زمینه قرارداد ببندم که هم آزادی عمل لازم رو داشته باشم هم حق و حقوقم تمام و کمال ادا بشه
نچ! ئه آدم همون اول که به صورت گمنام نباس وارد بشه که. هرچقدم سنت شکن.
واسه مرحلۀ بعدش این پروژه تو ذهنمه که طرح دومم رو با برند نوپای شخصی م به لیدی عرضه بدارم. بعله. کلی م براش توضیح میدم که: اینکه با یه اسم ناشناخته کار کنه خودش باعث فلان و بهمان های مثبت زیادی میشه؛ از خیلی جهات. حتی دلایل بشردوستانه و چیزایی مربوط به حمایت از حقوق جنگلها و رودخانه ها و ... هم براش آماده کردم.
آره اینجاس که سنت شکنی وارد عمل میشه


April 28, 2014 ·

یکی از عوامل مضر برای موی سر ، عدم تعویض رو بالشی به مدت طولانی است
://////////
ای کپک !


April 28, 2014 ·

جز شکن زلف یار
...
جز خم ابروی او


April 28, 2014 ·

تجربه ثابت کرده هرچی که میگه درسته
دیدم که میگما


April 27, 2014 ·

از مزایای دوست حرفه ای داشتن <3 :)
کلاً تو هر زمینه ای!

was watching ‎Kiarostami/Like Someone in Love / مثل یک عاشق‎.

تو این فیلمه، از مدل کیف دختره خوشم اومد


April 27, 2014 ·

آخر شبها کیسۀ آبگرم را روی گردنش می گذارد
موهایش را بالا می بندد
و تا بیست می شمارد
بیست دقیقه را
از روی تایمر KMPlayer ، روی مانیتور کامپیوتر


ای جانم!
عمری باشه لااقل واسه دومیا جبران کنیم
حالا اگرم بشه از حلقوم اوّلیا بیرون بکشیمش که دیگه بهتر

کتاب خوشه

گاهی برخی آدم ها هر کاری که برایشان بکنید شما را دوست نخواهند داشت

و برخی دیگر اگر هیچ کاری هم برایشان نکنید دوستتان خواهند داشت!

ویسلاوا شیمبورسکا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد