زمان‌نگه‌دارِ بامزه

پریشب یک انیمیشن دوبله دیدم که از صدتا زبان اصلی بانمک‌تر بود!

روباه بد گنده و داستان‌های دیگر

دلم خواست همه‌شان را بغل کنم و بیاورم نزدیک خودم؛ با همان جنگل و مزرعه و مرغدانی!

می‌دانستم زبان اصلی‌اش را دارم ولی امروز هم که چک کردم باز به این نتیجه رسیدم دوبله‌اش خیلی بلا و بانمک است!

دانلود انیمیشن روباه بد گنده و دو قصه دیگر The Big Bad Fox and ...

انیمیشن روباه بد گنده و دو قصه دیگر 2017 دوبله فارسی

ابله خان!‌ اینجا خودش را مرغ کرده بود چون عاشق آن جوجه‌های کله‌پوک شده بود!

کارتون سینمایی روباه بد گنده و دو قصه دیگر

اینجا هم یک مشت ابله دیگر عروسک سانتا را جر داده بودند و داستان داشتند! صدای خوکه و مدل حرف‌زدنش عالی بود ولی من همه‌ش احساس می‌کردم به خرگوشه بیشتر می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد