August 23, 2014 ·

خب حالا همه چی داره وارونه میشه!
چندتا دوست به تازگی پیدا کردم خیلی کوچولو! در ابتدای نوجوانی حتی!
ارتباطم زیاد باهاشون قوی و صمیمانه نیست حتی همدیگه رو خوب نمی شناسیم ولی یه حس قلقلک آوری رو در آدم بیدار می کنه
* اینکه آدم دوستاش مطابق سنش نباشن و بزرگتر/ کوچکتر از خودش باشن به طور خلاصه می دونم از لحاظ روان شناختی چه ماجرایی داره .. برای همین سعی می کنم کنترلش کنم، چمیدونم مدیریت و .. این حرفا

August 20, 2014 ·

از اونجا که درگیر Once upon a time in wonderland هم هستم،
تازه یادم اومد دیشب وسط خوابای درهم برهم تعقیب و گریزی م، یه صحنه ای بود از خواب پریدم، متوجه شدم دارم زیرلب اسم Jabberwocky رو صدا می کنم!!

August 15, 2014 ·

حرفایی که فاسکو و جان توی سلول به هم می گفتن رو قبول دارم؛ هم نظر این و هم نظر اون. منتها بستگی به روحیۀ طرف داره که حتی بعد از یه تلاش طوفانی به سمت کدوم ایده بره. اینکه « ما فقط داریم اتفاقات رو به تعویق می ندازیم » یا « ما تاثیرگذار بودیم/ هستیم»
_ ولی اشارۀ جان هم خیلی ظریف بود که « تو مدت کوتاهیه آدم خوبه شدی و داری جون آدما رو نجات میدی » . قشنگ میشه حس کرد یه نفر مث جان بعد یه مدت می تونه دوباره بره توی لاک خودش و ..

August 20, 2014 ·

باز دوباره خوابای « پرسن آو اینترست» ی م شروع شده
دیشب من مسئول تعقیب مستر ریس بودم که گمونم زود هم لو رفتم ولی خودمو زدم به اون راه
قدم بعدی فهمیدم شرور ماجرا Dr. House هست و من شدیدا در خطرم!

August 17, 2014 ·

* آدم به سختی دلش میاد کتابای «افق» جان رو از خودش جداکنه
ولی میشه رفت از اون کتابای «سبز»شون خرید کرد حداقل! ^_^

سال گذشته طرحی داشتیم با عنوان این‌بار شما به ما کتاب بفروشید! و به دلیل اینکه این طرح با استقبال روبه‌رو شد و به جای یک ماه 3 ماه ادامه یافت، امسال هم کتابفروشی شماره‌ی یک افق، «کتاب افق» کتاب‌های مشتریان را از آن‌ها می‌خرد. این طرح از 14 تیرماه که مصادف بود با روز قلم تا یک ماه اجرا شد و به دلیل استقبال خوب مشتریان تا پایان فصل تابستان تمدید شد.

مشتریان می‌توانند در طول این مدت، کتاب‌های نشر افق را که پیش‌تر خریده و خوانده‌اند، با یک‌سوم قیمت پشت جلد به ما واگذار کنند و در ازای آن، کتاب، محصولات موجود در کتاب افق یا پول نقد دریافت کنند؛ به شرط آن‌که کتاب‌هنا، چاپ نشر افق باشند و البته سالم و تمیز!

به علاوه کتاب‌های خریداری شده، با نصف قیمت پشت جلد دوباره به فروش می‌رسند. نشر افق با این کار، هم می‌خواهد از کتاب‌خوان‌های جامعه حمایت کند و هم در حفاظت از محیط زیست سهمی برعهده بگیرد. این کتاب‌ها با برچسب سبز از دیگر کتاب‌ها جدا می‌شوند. کتاب افق برای این کتاب‌ها، دو قفسه‌ی ویژه در نظر گرفته است.

کتاب افق: خیابان انقلاب، جنب سینما سپیده، نبش کوچه‌ی اسکو.

ساعت کار: 9 صبح تا 9 شب

August 20, 2014 ·

یعنی این مستر ریس دستم بیفته می گیرم یه فصل می زنمشا!
عهع!

August 22, 2014 ·

ای ول آبرامز! ای ول!
دوتا episode عقب انداختی ش ولی بالاخره episode 16 ; RAM ترکوندی! ای ول!
ازت راضی ام! ^_^
*Person of interest; S3

August 22, 2014 ·

از پیج اعترافات احمقانۀ شما:

برای گرفتن گواهینامه 3-4 باری بود داشتم شهری میدادم
با آخر که قبول شدم ب سلامتی (کلی ذوق )....سرهنگ بم گفت قبولمو گفت پیاده شو برو آموزشگاه....آغا من درو باز کردمو .... ولی هر کاری کردم نمیتونستم پیاده شم....داشتم خودمو میکشتما....این وسطم هی میگفتم ولم کن....(نفر آخر بودمو تو ماشین تنها) سرهنگه که بش برخورده بود هی میگفت خانم....و صدام میزد ولی من....تا اینکه داد زد گفت خانم کمر بندتو باز کن....قیافه منو تصور نکنید لطفا... ....
خوب کمر بندو با کلی خنده و عذر خواهی باز کردم ولی تا پیاده شدم دو قدم اون ور تر 4-5 تا پله رو افتادم...سرهنگه ک نرفته بود و داشت نگام میکرد پیاده شد و گفت قبل از اینکه جنازت برسه آموزشگاه بیا خودم برسونمت....هیچی دیگه تا یه هفته بدنم کبود بود....
ولی خوشحال بودم چون قبول شده بودم...

August 17, 2014 ·

وضعیت «آبکی»!
مث من که هرچی آب می خورم بازم عطش دارم
تو این روزای گرررم

August 16, 2014 ·

ویــل!
ویل اسکارلت!
سرباز دل!
چه آرزوی هوشمندانه ای !
ولی هر آرزویی بهایی داره

August 15, 2014 ·

هممم!
من از اولش حس می کردم یه چیزی مث She نُت های منو می خونه.
:)))
خود Root پنداری!

August 16, 2014 ·

لذتی بالاتر از این نیست که
کسی را بیابی که جهان را مثل تو ببیند
اینگونه می فهمیم که دیووانه نبوده ایم ...

٠•●ஜ کریستین بوبن ஜ●•

August 18, 2014 ·

هووی زلزله!
روتو کم کن دیگه!
* اگر هم قصد و نیت زمین شناسانه و .. داری برو یه جایی که آدم و ساختمون نداشته باشه

August 12, 2014 ·

نوشتن درمورد امروز رابین ویلیامز دل و جرأت می خواد که من ندارم!
بوس بهش <

August 13, 2014 ·

Michael Cole: I was trying to get your back.
Samantha Shaw: Always trying to be the hero, huh?
Michael Cole: No. Just yours.

was reading Too Loud a Solitude.

"For 35 years, I've been a book crusher. This is my love story.."
__Hanta
wants to read

August 13, 2014 ·

Zoe Morgan: I heard you came back from the dead.
Samantha Shaw: Yeah, only eight more lives left.

August 13, 2014 ·

این کارتون جدید تینک خیلی بامزه بود
کلاً داستان کاپتان هوک خودمون رو تو دل خودش داشت.. از دزد دریایی و کشتی پرنده و ستاره دوم و اون جزیره شکل ناکجاآباد بگیر تا هوک و تیمساح و ساعت خوردنش و .. :))
ولی خوبه جدیداً به صرافت افتادن هوک رو هم جذاب به نمایش دربیارن

August 13, 2014 ·

هه هه!
اونجا که ویدیا فهمید توانایی به حرکت درآوردن هوا رو از دست داده ..
بدتر از اون تبدیل به تینک شده ! :)) طفلک!

ئه!
یه نقل قول خوندم درباره « تنهایی پرهیاهو » اسم ناقلش سیلور بود !!
:)))
"This book is written by perhaps the most graceful comic writer, in central Europe. Hrabal manages to write novels as if they were poems and as if you had to tel the story during an evening in a bar, to people to get happier as the evening goes on, even though the story grows sadder."
__Michael Silverblatt