ئله‌لولویا

اگر از این خواننده جدیدهای خارجی بودم، حتماً آهنگی با این مضمون می‌نوشتم و به هنرمندانه‌ترین صورت ممکن، بارها اجرایش می‌کردم و خودم را می‌زدم به خونسردی؛ ولی الآن واقعاً ... (عصبانی؟ نه!) شاکی (؟ شاید!) هستم. سخت است با شخص محترمی روبه‌رو شوی که اتفاقاً از تیپ آدم‌هایی باشد که لابد هراس ناخوداگاه «اگر حرف نزنی می‌گویند لالی» دارد و کاملاً حق به‌جانب و از همه بدتر، عشق به‌رخ‌کشیدن معلومات و شاهکارهایش است! من هم که دشمن خونی چنین آدم‌هایی‌ام! مانده‌ام دیگر چرا برایم «محترم» است! این هم از عجایب دنیاست. خب، بروم سراغ مضمون آهنگم:

گندش بزنن!

دست بردار،

دست بردار!

از این همه اظهار فضل و

پابرهنه‌پریدن تو هر چیزی

دست بردار!

بدون اینکه به‌دقت دونسته باشی طرف چی گفته

فقط خوای نظر بدی و تحلیل کنی

دست بردار،

دست بردار!

از اینکه با قاطعیت نقد کنی

و کسی رو برنجونی

به‌قیمت اثبات برتری و دانش خودت

دست بردار!