مورد عجیب مادر

الآن که دارم سریال آشنایی با مادر را می‌بینم احساس می‌کنم چقدر با آن راحتم. از اولین دفعة‌ فرندزبینی، فکر می‌کردم با این یکی راحت نیستم و سبک زندگی و ذهنیات و دیدگاه‌های فرندزی‌ها به من نزدیک‌تر باشد. اما حالا، با این‌که شخصیت‌ها از هر جهتی خیلی از من دورند،‌انگار راحت‌تر می‌پذیرمشان و حتی زندگی‌کردن و دوستی با ‌آن‌ها برایم خیلی راحت‌تر از قبلی‌هاست.

خوشکل‌ترین: رابین

دوست‌داشتنی‌ترین: تد و لی‌لی

نظرات 1 + ارسال نظر
پرکلاغی سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 14:08

رابین رو خیلی دوست دارم، یه جور خاص و زیباییه.

من فقط یه بار این سریال رو دیدم. همه قسمت ها رو هم کامل ندارم. تا اونجا دیدم که با اون خانم دکتره قرار بیرون رفتن میذاره.

نیل پاتریک هریسون هم بامزه است.

اوهوم نیل پاتریک خودش بامزه س. با شخصیت بارنی هنوز خیلی کنار نیومدم.سپر ندافعی خیلی پس‌زننده‌ای داره.
من فکر کنم تا آخر فصل 4 دارمش. احتمالاً 10 فصلی باشه!
آره دقیقاً به نظر منم رابین زیباییش خاصه. تن صداش رو هم دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد