آن نه، این!

هزچه تلاش می‌کنم، تماشای فیلم ساکن طبقة وسط برایم ممکن نیست. اگر در دوران دبیرستان آن را می‌دیدم، مطمئناً کلی مشعوف می‌شدم و تحسینش می‌کردم. پس از فهرست «دیدنی‌ها»یم می‌گذارمش کنار.

اپیسود اول Marvelous mrs Maisel معرکه بود؛ مخصوصاً بعد از ماجرای چمدان و مست کردن میریام. هنرپیشة نقش میریام عالی است! خوشکل و خوش صدا و بانمک. از آن خانم توی بار هم خیلی خوشم آمد. حتماً بقیه‌اش را هم می‌بینم. ته ذهنم این‌طور مانده که پرکلاغی آن را بهم معرفی کرده؛ اگر این‌طور است که خیلی تانکیو دوست جان!

دانلود سریال The Marvelous Mrs. Maisel

نظرات 3 + ارسال نظر
پرکلاغی سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 14:30

اوا چرا کامنت قبلی من نصفه اومده؟ شاید چون از ایموجیهای موبایل استفاده کردم. نوشته بودم در ادامه که: الان بهت غبطه میخورم که خودم معرفیش کردم اما نمیتونم ببینمش :)

چرا نمی‌تونی؟ مشکل دانلود و این حرفا؟ یا زمان؟
نمی‌دونم چرا نیومد! عجیبه!
مرسی دوباره نوشتیش
از اونجا که ایموجیای مورد نظر رو برای من نشون نمیده بعید نیس کلهم رو خورده باشه

لایرا پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 21:28

چقد شبیه کیتی پریه بازیگرش.یا اینجا اینجوری بنظر میاد؟

شاید یه خورده حالت چشماش شبیه باشه ولی به چشم من شبیه نیست

پرکلاغی پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 00:10

بله پرکلاغی جان جانان توی اینستاگرام بهت معرفی کرده

خب خدا رو شکر اشتباه یادم نمونده!
جان جانان است پرکلاغی جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد