ف.ر.ن.د.ز

_ چقدر این ریچل کرن گرین درطول سریال از من فحش خورده باشد خوب است؟ شاید خودش هم یادش نیاید! مقام بعدی در این زمینه به راس تعلق دارد. خواهرش مانیکا هم بلافاصله رتبۀ بعدی را اشغال کرده.. البته با فاصلۀ چشمگیری از دوتای اولی.

فحش خوردن آن های دیگر به خاطر دوست داشتنی بودنشان است. دوست داشتنی ها به ترتیب فیبی جان و جویی و چندلر هستند. این سومی هم قدری با دوتای دیگر فاصله دارد البته.

__ از وقتی کورتنی با یکی از عوامل ازدواج کرد، اسمش طولانی تر شد هیچ، آن بخش ابتدای تیتراژ که صدای دست زدن دارد بیشتر روی او متمرکز شده.

___ گاهی دلم می خواهد بروم تو سنترال پرک بنشینم، شاید دقیقاً روی کاناپۀ وسطی، احتمال دارد دارودسته شان را ببینم که  درحال حرف زدن، مرا از روی کاناپه بلند می کنند تا خودشان بنشینند. من هم جایم را طوری عوض کنم که بتوانم نگاهشان کنم. یا حتی وسط روز 1-2تایشان بیایند آنجا و ... یا ... اصلاً یک کاری کنم که راس بهم یک حرفی بزند که مثلاً به من بربخورد، بالاخره بهانه ای پیش بیاید که بهش بگویم: اِیزِل! ببینم قیافه ش چه شکلی می شود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد