آخرین یادداشت فیسبوکی‌ام

هه!
از این به بعد بلندتر فکر می کنم.
چندروزی تو این فکر بودم کاش اون چندتا صفحه و ... که اینجا می خوندمشون یا تصویراشونو دید می زدم، یه شوری، جرقه ای، حتی هیپنوتیزمی از این سمت به جان مخیله شون بیفته و مثلاً مثلاً مثلاً تو تلگرام کانال بزنن. اونوخ من ِ بی-فیس-بوک کلی محظوظ خواهم شد.
آقا، یکی این کارو کرده! خوبیش اینه که حضرات معمولاً یه لینک-طور هایی هم به اینور اونور صادر می کنن، می تونم جاهای دیگه رو هم کم کم پیدا کنم.
آخیش! حالا فیسبوک رو با طیب خاطر بیشتری می ترکم!
* مسأله اینجاس که طفلیا مدتهاس در شبکه ها و مدیاهای دیگه فعالیت دارن. «من» آدمی م که معمولاً از یه رسانه استفاده می کنم. اگه برم سراغ توییتر، باید فیسبوک رو کلاً حذف کنم. و همین طور دیگر موارد.
** اینستاگرام جان هم آدم رو به شدت از موارد بصری فیسبوک بی نیاز می کنه ^_^ ^_^
*** همین طوری امروز هوس کردم مشتی بکوبم به دهان بی دندان این استکباری که دستیابی به اینجا رو واسه من تقریباً غیرممکن کرده. بیگیر که اووومدددد!!!


October 28, 2015

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد