از این اتفاق خوبا! :) ^_^

عصری خواستم برم خرید و پیاده روی و موزیک بازی، دیدم صفحۀ دانلود صفر شده. صبر کردم دوباره راه بیفته با خیال راحت بذارم برم. یهویی دیدم درمقابل چشمان متعجب و شگفت زدۀ من، سرعت رفت بالای 300!! من هم نامردی نکردم و مثل دقعات اندک، ولی پیش آمدۀ قبل، کارم رو ادامه دادم و زل زدم به صفحۀ مانیتور. کارش رو به پایان بود و سرعت همچنان بالا. بهش احترام گذاشتم و قضیه رو جدی گرفتم. اول به فکرم رسید چند اپیسود فرندز بگذارم برای دانلود. اوایل فصل 7، مثل اینا که قراره از هول هلیم بیفتن تو دیگ، فکری شیطانی به سرم زد! رفتم سراغ المنتری جانم و گفتم حالا وقتشه! هاوس هم که قراره تموم بشه و همین روزا شاید نامۀ خداحافظی آمیخته با اشک و آهم رو براش بنویسم (شاید تو برگه، شایدم تو ذهنم). پس دوره، دورۀ المنتریه تا از دهن نیفتاده.

بین اتاق و نشیمن در رفت و آمد بودم _درحدی اوضاع ملکوتی بود که تو همین رفت و اومدها اپیسود پشت اپیسود بود که دانلود می شد_ کارهایم را می کردم و چشمم همچنان به مانیتور بود. مثل نونوای مسئول و باحوصله ای که قراره بهترین نون روزش رو بپزه، به دقت به فر و درجه حرارت و خمیرهای آماده نگاه می کردم. حتی گاهی زیروروشون می کردم!

درنهایت، یاد Desperate housewives نازنینم افتادم و بی هیچ اطمینانی، یکی از سایت ها رو امتحان کردم. کیفیت خوبش رو داشت. خواستم امتحانش کنم ولی از اونجا که همیشه کیفیت خوب ها من رو به پرداخت وجه و داشتن نام کاربری و فلان و بیسار حواله میدن، لینک کمکی با کیفیت پایین تر رو هم آماده کردم _و همچنان چشمم به تنور و محصولات بود! بخت با من یار بود و لینک اصلی کار می کرد، منتها از ایناس که باید یه نفس کار کنه. با سرعت دردست، امکان داشت.

اما ناگهان متوجه شدم سرعت افت کرده! آه از نهادم براومد! هرچی هم نگاه کردم دیگه به اون وضعیت بهشتی این تقریباً یک ساعت و نیم برنگشت.

باید زنان .. رو بی خیال می شدم، اگه وسطش قطعی پیش بیاد باید از اول شروع کرد!

ادامۀ یکی از اپیسودهای المنتری رو گذاشتم و وقتی تموم شد، دوباره سراغ همون فرندزهای کم حجم گوگولی رفتم.

گویا مسئول اینترنتمون مرخصی ساعتی گرفته و یادش رفته شیرفلکه رو سفت کنه. شاید هم حواسش نبوده و وقتی پاشده، پاش رو که از روی سیم ورداشته، دیگه پایۀ صندلی یا میز رو نذاشته روش. به هرحال، از این کار خواسته یا ناخواسته ش ممنونم.

الآن آدمی هستم با 5 اپیسود فرندز، 7اپیسود المنتری، یک اپیسود وانس و کلی خوشحالی! همین هم غنیمته!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد